perjantai 21. joulukuuta 2012

Höpsötyksiä ;)

Tittitititidiii tänään on ollu tälläne koti päivä. Heräsin tossa yhentoista aikaan ja sitte kahentoista aikaan tuli mun kaveri kahvittelemaan meille :)

Mulla on siis nyt sellanen tilanne, että koulusta on ollu vapaata about pari kuukautta, koska tänä aikana tehdään valinnaisia opintoja koulussa, ja mä olen ne tehnyt lukiossa aikoinaan (vuoden jaksoin siellä olla). Elikkä tää aika on ollu tällästä chillaamista vaan, toisaalta hyvä vaan, että oon saanu levätä, että taa masuasukki pysyy mukana "menossa" !

Apuvaaaa ei oikeesti ees tunnu siltä, että kolmen yön päästä on jouluaatto ?! wtf !?
Oon iha jossai muualla, ku tässä maailmassa, ei siis tunnu yhtään joululta...
Lahjat sentään oon ostanu ;) Mies meni tänään vasta osteskelemaan lahjoja, oon vinkannu monta kertaa, että haluan sitte paljon lahjoja ;) toivottavasti saan ! :D
hihihi oon sentään ollu niiiiin kiltti !

Vois tehä viikonlopun aikana kunnon joulu siivouksen, ei siis siinä, että täällä sotkusta ois, mutta iha muute vaan ois kiva saada kämppä kaikin puolin oikeen priiima kuntoon ! :)
Ja viikonloppun tuo ihana rakas mieheni voisi yrittää saada autoniki kuntoon. Siinä on siis semmone juttu, että kaikki ovet on jäätyny kiinni :D eikä niitä saa siis millään auki..pelkääjän puolen lukko kyllä aukenee, mutta ei ovet aukea !
Se rotisko pitäis saada johonki lämpiämään, että ovet aukeis, mutta miten viet ton mihinkää lämpimään ku ei sisälle pääse ?! :D

Ooooouuuu tajusin vasta nyt, että on perjantai ! Viikonloppu alkaa ! Oujeah !
Pääsen viettää kunnolla aikaa mieheni kanssa ja jos tässä viikonlopun aikana, viimestään maanantaina tajuaisin, että on tosiaan joulu..eikä vaikka öö vappu ? :D

Ja vauveliini kasvaa masussa kivasti koko ajan. Kaveri, ketä oon nyt nähny monta päivää putkeen, totes tänään, että "miten toi sun maha näyttää isommalta ku eilen" se mun MASU tosiaan kasvaa ;) hihihii ! Oon niin innoissani tästä, että voisin höpöttää näitä vauva juttuja all the time ;)


Siinä on se kakka auto jonka sisään ei pääse ! 
Että on ärsyttävää ku haluaisin tälläsen, mutta
aina ku oon menny kattoon netistä tätä,nii se on loppuunmyyty !
Siinä on plussa testi, jonka tein aikoja sitte ;)
Raksupoksu mieheni se siinä <3




vauveliini se siellä kasvaa viikkoja tässä 12+6 !


itestäniki joku kuva ;)
me <3

romantic 

meiä maggari ;p









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti