maanantai 1. huhtikuuta 2013

Pääsiäistä !

Jäänyt vähän tämä kirjottelu, mutta siis hyvää pääsiäistä vaan kaikille :)

Torstaina 28.3 käytiin kätilöopistolla päivystyksessa, kun minulla oli kolme päivää jatkunut aivan järkyttävä päänsärky, joka ei loppunut ei sitten millään. Se oli jotain aivan kauheeta.. ! plus, että en ollu tuntenu koko päivänä vauvan liikkeitä niin siitäkin tuli hirvee stressi ! Onneks ne otti mut heti sisään. Olin tunnin seurannassa, jossa seurattiin vauvan sydämen sykettä ja mun piti seurailla vauvan liikkeitä. Oli kuulemma erinomainen sydänkäyrä meidän pienellä ja sittehän se rupes liikkumaan kun seurantaan joduttiin :D Nilkki !! 
Mun verenpainekki oli onneks hyvä 126/77, ettei ollu syytä pelästyä.
Sitten pääsin myös näkemään vauvan ultrassa, pieni painaa jo yli kilon ja kaikki täydellisesti :)
Illalla vähän mässäiltiin mäkkiruokaa ja herkuteltiin, kun pitkän päivän jälkeen ( oltiin siellä päivystyksessä n.4-5 tuntia... ) ei enää jaksanut tehdä mitään normaalia ruokaa. 

Perjantaina mentiin rakkaani vanhemmille syömään pääsiäis ruokaa :) Oli vaikka mitä hyviä ruokia ja maha tuli kyllä täyteen. Hengailtiin ja vietettiin pääsiäistä siellä n. 6 tuntia, höpöteltiin ja katseltiin Kriden ja sen siskojen vauva videoita. <3

Lauantaina pidettiin sitten siivouspäivää vaan kotona ja kuunneltiin hyvää musiikkia, katseltiin leffoja ja herkuteltiin :) 

Sunnuntaina mentiin minun äidille syömään lammasta ja herkkuja ! Maistui ja seurakin oli hyvää :)Katselin monta tuntia kuvia meidän lapsuudesta ja sieltä löytyi tosi söpöjä kuvia minustakin, kun olin pieni :) Mun pikkuveli on vaan niin ADHD ettei toista !! :D huhuhuh, toivottavasti se joskus rauhottuis. Nyt kuudes päivä hänellä onkin sitten synttärit ja jäbä täyttää 14 !! Hullua !




Tänään olen ollut vain kotona ja rötvännyt sohvalla. Kride meni autotalliin (ylläri :D), vaihtamaan kesärenkaat omaan autoonsa ja samalla sitten taisi siivotakkin sitä autoa vähän. Anne tuli siksi aikaa mun seuraks tänne, ettei tarvinnu koko päivää olla yksin :)

Huomenna alkaa työharjottelu siellä Haagan toimintatalolla... Jännittää ihan sairaasti.. Myöhemmin sitten lisää, että miten alkoi jne :)


Kultsi tekemässä ruokaa :)

Aamu aurinko <3

Mun munat !


Nyt on lomat lomailtu ja takaisin "normaaliin" arkeen :) !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti