keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Masentava väsymys

Onko jotakin vinkkejä millä saisin tän todella masentavan väsymyksen pois? 

Mulla on nyt pari kuukautta ollut ihan jäätävä väsymys, eikä mikään auta. Ei ulkoilu, syöminen, ei yhtään mikään. Ennen tätä väsymys kautta kävin salilla ja jaksoin urheilla, nyt en sitäkään. Hinku salille on kova, mutta onko siinä mitään järkeä lähteä rääkkäämään itseään, kun muutenkin on näin kuollut olo. 


Ja sitten toinen asia joka mua vaivaa. Se, että en saa unta, en sitten millään ! Päivällä ja illalla väsyttää aivan järjettömän paljon, mutta sitten kun pääsen sänkyyn, ei muka väsytä sitten yhtään. Pyörin ja pyörin, eikä uni tule. Kuuntelen kun Kride kuorsaa ja tökin sitä että voisi olla hiljempaa. Plus että nyt parina yönä Alexsandra on herännyt kitisemään. Illalla saadaan hänet todella hyvin nukkumaan ilman mitään ongelmia, mutta tunnin päästä hänen on pakko herätä ja kerjää huomiota... Oon tässä nyt parina yönä istunut vähän aikaa Altsun pinniksen vieressä pitämässä kättä hänen pään päällä jotta nukahtais uudestaan. Koska en voi tietenkään itkettää pientä, ihan hänen itsensä takia ja sen takia, että Kride saisi nukuttua jotta jaksaisi töissä. Tämä ei tosiaan auta siihen, että minä saisin unen päästä kiinni. 

Viime yönäkin pääsin yhden jälkeen sänkyyn ja olin vielä kolmelta hereillä... Siinä välissä Altsu itki vähän unissaan mutta rauhoittui onneksi itse. Kun sain unesta kiinni, näin vain painajaisia ja heräilin koko ajan. Toivottavasti nämä uniongelmat loppuis ja tää saakelin väsymys! 



Haluaisin olla taas iloinen, energinen oma itseni KIITOS ! 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti