torstai 3. huhtikuuta 2014

Life

Joopa joo. Siitä on nyt yli viikko, kun oon viimeks käyny postaamassa. Anteeksi näin pitkä tauko ! Mutta tässä nyt on ollu vaikka mitä. Kotona en ole hirveesti kerennyt olemaan, ja sitten sen vähän aikaa kun kotona saan olla, niin olen löhöillyt vaan. Olen päättänyt, että en ota blogista kovinkaan paljon stressiä. Toivottavasti jotkut edes jaksavat jatkaa seuraamista.. Yritän kyllä tulla kirjoittelemaan silloin kun kerkiän. Minulla nyt vain sattuu olemaan kavereita, keiden kanssa vietän päivällä aikaa ja kotona ollessa on Alexsandra keskipisteeni. En halua kuluttaa laatu aikaa oman tyttären kanssa koneella istuen. Mieluummin leikin ja pidän prinsessalle seuraa. Toivottavasti ymmärrätte tälläiset tauot. Sellasta se elämä välillä on, aina ei kerkeä tekemään kaikkea, vaikka kuinka haluaisi ! Mä oon pistänyt perheeni ja kaverini blogin edelle, joten koittakaa kestää :)
 

 

 

 

 

 
 
 
 
Kerrompas vähän mitä on tullut puuhattua. Ensinnäkin maanantaina, Alexsandra otti ensimmäiset askeleensa ilman tukea !!! Ihan huippua !! Kuinka ylpeä äiti voikaan olla ! En vaan tajua että vähän päälle yhdeksänkuinen vauvani kehittyy noin äkkiä, äää ! Kuka on varastanut mun vauvani ? Maanantai päivä meni isossaomenassa shoppaillen. Tai no, enhän mä itselleni mitään löytänyt, mutta Altsulle. Upouudet kumisaappaat, ihanista ihanin pehmolelu kolmella  eurolla, aurinkolasit ja lebardi paita. En voinut vaan vastustaa kiusausta, ne kaikki olivat vaan niin ihania.
 
Ollaan Altsun kanssa joka päivä nähty mun kavereita ja käyty kahvilla ja sen semmoista. Ja sen kyllä huomaa, etten ole kotona paljoa ollut, kämppä on kun mikäki sikolätti !
 
Tässä samalla katselen valheen vangit ohjelmaa, seuraako kukaan muu sitä ? Mitä mieltä ootte?
 
 
 
Siinä on meistä kolmesta vauva kuvat, samaa näköä ?
Minä, Kride, Altsu
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti