keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Lastenvaatteet.

Aika puhua vaatteista. Lastenvaatteista.


En aluksi edes tiennyt kuinka nopeasti lapset kasvavat, ei minulla ollut mitään hajua siitä. Nyt oman lapsen kohdalla olen huomannut että kyllä, ne kasvavat todella nopeasti. Ja mikä tulee vaatteisiin, niitä saisi olla ostamassa koko aika isompaa kokoa. Tänään taas kävin läpi Alexsandran kaappia ja näyttäisi vähän siltä, että uusia vaatteita pitäisi taas ostaa. Paidat jäävät liian pieniksi, housut kiristävät ja nilkat vilkkuvat. Ei pieniä vaatteita voi päälle laittaa. 

Ja siitä tulikin mieleeni taas, kiinnostaako ketään blogikirppis ? Jos laitan vaatteita tänne taikka blogin facebook-sivulle myyntiin ? Mitä mieltä olette, olisiko ostajia ?


Minä voin kyllä myöntää hurahtaneeni lastenvaatteisiin. Ostaisin niitä varmasti joka päivä jos rahaa löytyisi. Kuitenkaan en ole niin pahasti hurahtanut että vaatteiden olisi pakko olla jotakin tiettyä merkkiä. Minulle kelpaa mikä merkki vain, kunhan vaate ulkonäöltään miellyttää minua. Toki myös vaatteen käytännöllisyys on yksi lisä plussa. Ostan paljon vaatteita kirppareilta, live sekä facebookin kautta. Tulee niitä myös joskus osteltua uutena kaupastakin jos joku täydellinen sattuu tulemaan eteen. 

Sen olen huomannut, että vaatteita kannattaa ostaa pikkuhiljaa kaappeihin valmiiksi. Ei tule sitten yllätyksenä että kaikki vaatteet jäävät samaan aikaa pieniksi ja pitäisi ostaa hirmuinen määrä uusia kerralla. Vink vink !






6 kommenttia:

  1. Täällä lastenvaate hamsteri ilmoittautuu ! Kirppari on hyvä idea, täällä ainakin 1 potenttiaalinen ostaja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Täytyykin napsia kuvia ja laittelen vaikka tuonne facebookin puolelle myyntiin ;)

      Poista
  2. Täällä myös ostajia!

    VastaaPoista
  3. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! :) tuskin siitä haittaakaan ole

    VastaaPoista