perjantai 5. syyskuuta 2014

PAKSUNA BY...?

Minä ja minun blogini on mukana Kideblogien paksuna blogikisassa. Moni on varmasti huomannut facebook sivuillani linkin äänestykseen. Tykkäyksiä on tullut nyt vasta muutama, joten toivonkin että te kaikki siellä ruudun takana käytte äänestämässä meidän pientä blogia ! Menette facebookissa Kideblogien sivulle (postauksen lopussa linkit) ja sieltä ylhäältä löytyy kiinnitettynä kaikki ehdokkaat. Tykkäys napin painaminen ei teille ole suuri homma mutta minulle iso asia josta olen aidosti kiitollinen, joten menkäähän jo äänestämään meitä, kiitos :)

Miksi minä ? 

Ensinnäkin olen paksuna ja kirjoitan kirjoituksissani paljon raskaudesta ja siihen liittyvistä fiiliksistä. Blogissani nähdään myös pienen taaperon elämää ja ihan tätä normaalia arkea josta on ihana kirjoittaa, varsinkin kun on tapahunut jotain mahtavaa. Blogissani nähdään myös mielipide kirjoituksia ja paljon sisustamista joista jokainen nainen varmasti tykkää lukea ! Tämän kisan voitto antaisi minulle mahdollisuuden edetä bloggaajana, kirjoittajana ja kehittää itseäni. 






Nyt eikun vaan äänestämään minun blogi voittoon, kiitos jo etukäteen kaikille äänestäjille, olette ihania <3 !!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti